sâmbătă, 21 februarie 2009

Sad Movie



Trailer:




Nume original: 새드무비 ( Saedeu Moobi)
Limba: Coreeana
Subtitrare: Romana
Anul aparitiei: 2005
Genul: Drama
Durata: 108 min
Nota mea: 10/10

Separation is another face of love...

Un film pe care l-am amanat mult timp din cauza titlului (“Un film trist”) desi imi place foarte mult cum joaca Cha Tae-hyun (un actor foarte cunoscut nu doar pentru rolurile sale din comedii ca: My Sassy Girl, Two Guys, Crazy First Love, Highway Star ci si din drame ca: My Girl and I, BA:BO, Lovers' Concerto sau Windstruck). Am tras aer in piept si mi-am zis ”Nu trebuie sa plang, oricat de trist ar fi”. Nu mi-am putut tine promisiunea, e aproape imposibil sa nu te cuprinda emotiile in timp ce urmaresti cele 4 povesti de dragoste, fiecare unica in felul ei:

Un baiatel care-si doreste ca mama lui sa ramana mereu bolnava pentru a putea petrece mai mult timp cu ea…
Un barbat care face orice sa-si pastreze iubita langa el, chiar sa-i desparta pe altii…
O iubita mereu ingrijorata de soarta partenerului ei care e pompier, numai ploaia ii alunga grijile…
O fata surdo-muta care se indragosteste de un pictor dar nu are curajul sa-i arate ce se ascunde dincolo de masca pe care o poarta in fiecare zi…

E un film care te face sa vezi iubirea si despartirea cu alti ochi. Asa cum spune si mesajul filmului : “Separation is another face of love”.

Niciun comentariu: